Cheb 2  

Manželé Vajdákovi vzpomínají (27.10.2010):

A jak to fungovalo na vlp359? Pražáci jezdili vlp 25 ,jejich vůz byl přiřazen v Chomutově jako poslední a naše vlp 359 jako 1. Ve Varech odpojili jejich vůz kterým se vraceli druhý den zpět.Osádky bylo 5 členů, dva zůstávali ve Varech a tři přecházeli na naší vlp 359,kde pomahali třídit materiál.A tam jsem taky právě pražské vlakováky poznala. Tato práce mně moc bavila a líbila se mi.Asi rok,když jsem začela jezdit,jsem jezdila jako manipulantka,pak už jen jako vedoucí.Můj muž jezdil Děčín,vlp 358Tam to fungovalo tak,že do Chomutova z Chebu jsem pomahala jako manipulant a z Chomutova jel už sám,kdežto já si šla dělat práci už do vlp 359.Vlp 358 odjížděla z Chebu asi v 18.30,do Chomutova to přijíždělo kolem 22. hod. Odjezd z Chomutovavlp 359 byl ve 2. hod. ráno a do Chebu to přijíždělo v 5.30. Ten kdo jel do Děčína,tam přijížděl po půlnoci a na ubytovně se vyspali a odpoledne se vraceli .Jedna vlp byla 358+ a jedna 358- Do Chebu přijížděli kolem 20.30 hod. Na upž 21, jak jsem psala,se nejdřív jezdilo jako na vlp,pak to pražáci pustili a byla z toho upž.Ale razítko se pořád používalo jako vlp 21.Z Chebu se jezdilo-vedoucí ve 3hod.,vozily se jen pytle,manipulant odjížděl do Prahy z Chebu ve 12.hod a oba se pak vraceli v 19.00 z Prahy přes Chomutov. Do Chebu příjezd o půlnoci. Z Chebu se jezdila autopošta jeden čas na poštu 120, vozily se zásilky z ciziny.Když v Sokolově zrušili z bezpečnostních důvodů vykládání na peroně,jezdila z Chebu autopošta do Varů ,braly se sokolovské zásilky a noviny. Č. autopošty si už nepamatuji. Moc zdravíme. Vlakováci Vajdíkovi.

Vyhledávání

Muzeum vlakové pošty © 2009 Všechna práva vyhrazena.